”Keep your filthy paws off my silky drawers”

Jag måste erkänna att niotillfems dumpningsinlägg var det sorgligaste jag läst på länge. Jajaja jag veet. Det är en vuxen, mycket kapabel kvinna som fått korgen och ingen gör väl hjärtekross som hon.

Men det lät så otroligt smärtsamt. Så oväntat och vidrigt.

Det hade i och för sig ur ett parjattskt perspektiv varit ännu värre om hon börjat kryssa bugaboo på Manhattan, skippat krogen och blivit ännu en Queen of Cupcakes. Putsat juicepressen med Agent Provocateur-trasorna och ”funnit sin inre frid” bland nannysarna i lekparken. Nu finns det ändå hopp om fjortishångel en bra bit in i amorteringsåldern.

Tycker vi drar ihop en sleepover i sann Pink ladies-anda. Fyllerna med tequila och krånglar på henne Sessans gamla skinnbrallor.

Ut med dig! Världen är fylld av pojknackar och välfriserade pungar! Det ordnar sig!

So long, Siv

6 svar to “”Keep your filthy paws off my silky drawers””

  1. sessan Says:

    Ja det var sjukt sorgligt. Tycker så synd om henne verkligen. MEN HUR MÅNGA FÅNIGA.POSERARBILDER KAN MAN TA PÅ SIG SJÄLV????
    YOu go girl!

  2. Katta kvack Says:

    Men jag vet! Blev lessen kvack!

  3. kvinnopartaj Says:

    Ja, det högg till.

    /C

  4. Kerstin Says:

    Lipade nästan på jöbbe när jag läste’t.

  5. Betty Says:

    Kommer in som okänsliga Bettan och tänker att han kanske blev trött på bara hångel och ville knulla lite istället?

    Närå, så klart synd om henne.

  6. Clementine Says:

    Uja, fyfan. Och jag snubblade idag över en sjukt fin bild på killen som mosade mig på det sättet. I Paris till råga på allt. Det var jäääätteroligt att flyga hem själv när man hade storbölat i 1,5 dygn. Men, men, det går ju över.

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 26 andra följare

