Att hänga med Patsy

Jag när en sån innerlig lust att vara riktigt dekadent, sjabbig och obrydd. Patsy och Edina är lite av små förbilder för mig; nedrökta, nedsupna, slampiga och obrydda. Så jävla obrydda. 

När vardagen är som mest påträngande med regnkläder och förkylningar och cellprov och vällingklumpar så drömmer jag inte om vita stränder och goda böcker och spabehandlingar. Istället önskar jag mig knark och sprit och unga män och smink som rinner längs med kinderna och allmänt förfall. En total obryddhet om situationen; att vara okej med att vara borta och okontaktbar. 

Istället är jag präktig och tråkig och när jag väl får en kväll för mig själv kommer jag inte ens iväg på efterfest. Är inte i närheten av att ens pussa på alldeles för unga män. Det enda jag lyckas med är för mycket smink som rinner ner på kinderna. Dekadens light. 

/Betty

Ett svar to “Att hänga med Patsy”

  1. Siv Says:

    Vänta du bara! Snart sitter du där med transvestitöl över hela kappan.

Kommentera

