fika med 4 tjejer

Två dagar kvar till den 8:e Mars.

Vad gör ni? Firar? Sörjer?Ignorerar?

Jag ska fira min fitta genom att fika med två kollegor, Kvinnliga sådana. En som lämnat ett destruktivt förhållande och ställt sig på egna ben, Och en annan som väntar sina två första döttrar i dagarna.

Som poppiga internetfolket hade skrivit: Wooop woooop!

 

/Sessan

Ett svar to “fika med 4 tjejer”

  1. Siv Says:

    Firar och sörjer. Jag tar mig ett glas vin och ett varv Lactacyd. Sen gråter jag till bilder av syraskadade kvinnoansikten och hånskrattar åt den fruktansvärt osmakliga uppsättningen jag hade på mitt och gubbens bröllopsfoto.

Kommentera

