Ledtråd 1: Medellängd ca 10 cm i slakt tillstånd

Hört i skolmatsalen:

Lärare 1: Jag förstår inte varför det klagas så mycket på läraryrket. Jag bad om 28 000 och de nappade på en gång. Jag borde krävt mer.
Lärare 2: När jag skulle börja på förskola sa jag att jag inte tackar ja till något under trettio.
Lärare 1: Du gick in på 31 nyexad va? Det är du värd. Spelar ju gitarr och allt.
Lärare 2: Ja precis. Lite konstigt att komma helt ung och tjäna mer än tanterna som jobbat på dagis i trettio år…
Lärare 1: Det är ju inte ditt fel.
Lärare 2: Nä. Fy fan vad snubbig den här grytan var du?

Kom igen nu kvinnoparjattar! Låtom oss brainstorma oss yra kring vad dessa två människor hade gemensamt?

So long, Siv

3 svar to “Ledtråd 1: Medellängd ca 10 cm i slakt tillstånd”

  1. kvinnopartaj Says:

    Tjenis penis? /Monica

  2. Siv Says:

    Den gamle, den fule, kan det vara en drule?

  3. sessan Says:

    Fy fan…

Kommentera

