Roffes regering

Image

Åh, jag önskar att Sivan aldrig hade googlat på ”feministikon” Sen den stunden går hon omkring som en riktig mallgroda. ” åh en helt ny värld har öppnat sig för mig….tror jag” sa hon när jag stötte på henne på väg från gymmet mot frissan.

Hon kan behöva tas ner lite på jorden om man säger så. Visst, hon har tydligen jättemycket genensamt med den här ikonen hon fann men lite ödmjuk kan hon väl vara? Hon är helt uppfylld av sin egen förträfflighet.  Vi arbetande kvinnor har det inte heller så jävla lätt alla gånger. Att deklarera. Bara en sån sak liksom.

 

 

2 svar to “Roffes regering”

  1. Siv Says:

    Jag klippte mig och gick tillbaka till jobbet när Scooter ännu drog igång fölket på Statt.

    PS Din Pasta Feztival var döäcklig. Jag bara ljög när jag sa att den smaka Medelhavskt.

  2. Siv Says:

    Förlåt, jag har nu lugnat mig. Fonduekväll snart?

Kommentera

