I want to thank the Academy

Inte sen Petra Östberg lät mig följa med på fest i Trollhättan när vi gick i nian, och vi tog bussen dit tillsammans, och drack hembränt och päronsoda i en trappuppgång, och jag låtsades svälja men spottade tillbaka i flaskan, och vi hade utsvängda jeans med kilar av snusnäsdukstyg längst ner, och jag kände ingen på festen, bara dom jag kom med, och dom försvann snabbt in i varsitt rum för att sitta runt killarna och dricka folkisar och skratta, och jag hade the time of my life, blomman min, och sen tog vi allihop sista bussen hem, utom Pinglan, för hon skulle sova hos Claudio, och Emma kräktes på golvet, och vi fick hoppa av ute vid idrottsplatsen och gå sista biten in till stan… inte sen dess har jag varit så lycklig över att få höra till och vara med som jag gör nu.

/Maggan

3 svar to “I want to thank the Academy”

  1. Siv Says:

    *lipar lite bara*

  2. sessan Says:

    Vad tror du vi tycker då?

  3. kvinnopartaj Says:

    Grupptryck utövas bäst i snygga, coola grupper. Denna här.

    /Betty

Kommentera

