orakade armhålor

Jag vågar verkligen verkligen påstå att orakade armhålor verkligen inte väcker några känslor hos mig.

Jag är uppvuxen med kvinnor som rakat sig överallt utom just under armarna, jag kör mer än gärna bänkpress nere på Sats med håriga armhålor utan att ens tänka på att dom är orakade, jag har en man och vänner som inte ens ser hurvida det är hår eller ej i kvinnors armhålor för dom bryr sig verkigen inte.

Jag tycker det är jättebra, alltså verkligen toppen att man uppmärksammar att det är ok för tjejer att inte raka sig så unga tjejer eller kvinnor med pissigt självförtroende kan bli lite peppade och jag tycker att folk som gastar ”äcklitt” på facebook är rejält efterblivna. Men dessa efterbliva pojkar och flickor är inte  representativa för Sveriges befolkning.Jag är nästan helt säker på det.

/Sassy Sessan

5 svar to “orakade armhålor”

  1. Maggan Says:

    Du, säg inte det. Efter ett par veckor på nya jobbet kände mig faktiskt tvungen att börja raka armhålorna igen, eftersom jag insåg att folk inte klarade att fokusera på vare sig mitt ansikte eller tuttarna längre.

    Inte ens tuttarna, hallå??

  2. Siv Says:

    Jag har en dröm om att fläta drömfångare med indianpärlor i armhålorna och stå på en kulle och låta vinden plingeliplonga mig till ett högre medvetande.

  3. Sessan Says:

    Så om dom är representativa för Sverige så måste jag ju ha världens mest fantastiska umgängeskrets?

    • Maggan Says:

      JA.

      Gud, så ofta det slår mig. Att inte mina peeps och jag är ett representativt utsnitt ur befolkningen – lika häpnadsväckande varje gång. Liksom, hur faan kunde Fi få 1,8 procent i valet -06 när ALLA jag känner röstade på dom?? Or, wait…

  4. Lord Grabiner Says:

    Lord Grabiner

    orakade armhålor | kvinnopartaj

Kommentera

