Om man bara lägger fram det rätt kan man skriva vilken ointressant skit som helst och folk kommer ba: Åååh du skrev precis vad jag tänkte!

Jag tycker det är hemskt när barn blir mördade.

Jättespeciell och intressant och verkligen värt ett eget blogginlägg, inte sant?
/Kerstin

4 svar to “Om man bara lägger fram det rätt kan man skriva vilken ointressant skit som helst och folk kommer ba: Åååh du skrev precis vad jag tänkte!”

  1. Maggan Says:

    Guuud va sant, precis så är det ju!

  2. Sessan Says:

    fattar inte hur man kan göra så mot ett barn

  3. Siv Says:

    Åh! Du är så sjukt smart!!

  4. Clementine Says:

    Du är så vis! Och ändå är du så ung! Jag är så glad att jag hittade den här bloggen!

Kommentera

