dagens sanning

Tänk om den arme sate som går in här och läser visste hur jävla snygga vi, bakom våra alias är.

Hur omåttligt sexiga och fantastiska vi är.

Ja, jag vet att det bara är tjocka losers som skriver så om sig själv, men med oss så stämmer det faktiskt.

Jag ska leta reda på det här inlägget när vi står och vinner priser för världens snyggaste och coolaste människor ever.

/Sessan

2 svar to “dagens sanning”

  1. Cicci Says:

    Fan vad jag älskar er blogg! Ni är bäst! Den dan ni står på prispallen står jag längst fram och sprejar med skumpa eller annat lämpligt.

  2. Kvinnopartaj Says:

    Åh Gud vad jag behöver ligga. Associerar jättekonstigt.

    Men tack!

Kommentera

