Kaskadspyor

När man ska ha en stor fest på torsdagen och ens dotter kaskadkräks på tisdagen så kan jag inte tycka mer synd om henne än om mig som kanske blir smittad och kanske måste ställa in.

Tyvärr. Så är det bara.

Vad det gäller avskyn mot nätets mest dubbelmoralpredikande och katastrofalt okonsekventa hemmafru så kan jag bara skriva under.

I början var jag mäkta imponerad av Lady Dahmer. Inte för att jag höll med henne så mycket utan för att hon var så duktig på att argumentera och stod för sin sak och pallade ta jämställdhetsfighten på familjeliv.se

Men no more. ”så att säga”

/Sessan, men friskt flickebarn

Ett svar to “Kaskadspyor”

  1. Åsa Says:

    För mig, som ytterst sporadiskt läser tidigare nämnda blogg, kan ni inte utveckla lite?
    Vänligen

Kommentera

