Jag vill minnas mina älskare och hur de brukade ta på mig

Jag älskar min man och vill leva med honom resten av mitt liv. Med detta sagt vill jag ändock lägga in en liten klagan.
Jag vill ju bli en fulländad kulturtant. En tant i lila och orangea tygstycken kring min frodiga kröpp, skinnsandaler och rödbågade glasögon. Jag vill tillsammans med mina väninnor åka på krukmakarkurs på Gotland och låta solbrända herrar leka med mina stora pattar (stora pga stor kroppshydda). Hur ska jag kunna förverkliga detta med en man i hushållet? Ska en liten skinntorr man följa med mig till afrika? Jag vill inte dela rödvinsbiben med en jag redan legat med hundratls- kanske tusentals- gånger. I min vision är jag fri från tyngden och skulden en monogam kärleksrelation skulle lägga på ett sådant leverne.
Man kan la inte dumpa sin man av den anledningen? Eller? Eller?!
Kyssar
/Kerstin

Etiketter: ,

3 svar to “Jag vill minnas mina älskare och hur de brukade ta på mig”

  1. Siv Says:

    Jag har tänkt på precis samma sak. Kom fram till att det är det vi har Sessan till? Man ackorderar ut dem till hennes gubbstall.

  2. Kärran Says:

    Där kan de runka bulle och äta kräfta med skalet på!

  3. Morran Says:

    Tanken på att vara smutsigt kreativ i ett varmt land med låg standard jämfört med sveriges helkaklade badrum, med en man som ystert tittar på dig efter en het solig morgon av sex, ”Do you want a childz?I wanz to give you a child.” har ju helt klart slagit mig som en bra idé. Har också funderat över vart jag ska göra av sambon.

    Och barn-förslaget kan man ju förstås tacka nej till, men ni förstår poängen!

Kommentera

