:-(

Så fort vissa börjat medicinera igen och andra är hemma från ”semestern” så måste jag tanka kärlek. Jag saknar mina kvinnoparjattar lite extra ikväll. Han jag dejtar är sur, katten har stjärtsläpp och jordnötsringarna blev kvar på Domus.

Stod i kön när kvinnan bakom mig knackade på axeln och sa ”Äre du som är den där bloggarn eller?”. Jag fnissade och frågade ”Vem, Kissy menar du?” men den gubben gick inte, hon var inte alls glad.

”Asså jag fattar inte vem fan ni tror ska bry sig? Tror du du är rolig eller? Vuxna kvinnfolk som är såna pinsamma förebilder. Tänk om folk visste hur tjock du var!” fräste hon och petade mig i sidan.

Fick jättebråttom hem för att göra en dipptårta med den finhackade purjolöken formad som en ledsen smiley. Sessan älskar såna.

2 svar to “:-(”

  1. Jassieofficial - En blogg för ALLA! Says:

    Kissy stavas kissie btw ;D

  2. kvinnopartaj Says:

    Lr hur. Kissy?????+

Kommentera

