sex onani knull och pull mm

Folk skriver så jävla lite om sex på facebook. Jag kan inte förstå det. Fast när jag tänker efter är jag också ganska dålig på det. Publicerar bilder där jag simulerar en avsugning och antyder att mina manliga grannar köper sex av mig men inte mer än så egentligen.

Har jag skrivit det här förut? Det känns så. Sex är så viktigt för mig så det kanske inte är så konstigt?

Sex är så jävla viktigt. Och underbart. Med sig själv eller med nån annan. Den stackars flicka/tjej/kvinna/tant som inte hittat rätt i onani och klitorisdjungeln har alla mina sympatier. Jag var fan långt över 10 innan jag insåg det fantsatiska med onani och säkert en bra bit över 20 när jag fattade att man blev en mycket lyckligare människa om man ägde en Mr Rabbit (tack SATC)och då tror jag inte att jag är äldre än snittet på att upptäcka skönt stuff. Tänk dom som faktiskt är okristligt äldre än snittet. Fatta vad hemskt?

 

Image

/Sessan

Kommentera

