utm.

ImageKatta Kack utmanade oss och thank you little pussy, I will answer it.och seriöst för en gång skull. Sessan är inne i ett allvarligt skov. Har mens.

 

 

1. Bästa tv-serien som ingen borde missa, vilken är det? Politistasjonen på kanal 9 på fredagkvällar. Dansk polis, jag älskar dom små rasisterna trots allt.

2. Vilken bok är den senaste du läst? Sista brevet till Sverige. JA Guldet blev till sand redan i tredje boken.

3. Om du vann 100 miljoner – VAD skulle du göra då? Köpa en villa med sjötomt på kungliga Djurgården.

4. Vems liv, fiktiv eller riktig person, skulle du vilja testa för en dag ? Min mans, så jag kan höra hur jävla mycket jag skriker och skäller på honom

 Varför bloggar du? Because they forced me

6. Tipsa om tre jävligt bra bloggar! Katta Kvack. Hon är en gudomlig liten människa som skriver sjukt roligt och är väldsans jävla smart. Den bruna maten  och eh…hehe jag vet inte. Alla suger så jävla mycket idag.Sen finns det bloggar jag hatar. HATAR. Så jävla många. Shit vad jag hatar många bloggar.

7. Hur ofta går du till frisören? Aldrig, och när jag gör det så är jag alltid skritsur och kränkt efteråt.

8. Har du hittat ditt drömboende, eller letar du än? Nej för fan, kommer aldrig bli nöjd tror jag.

9. Tränar du? Du menar om jag kränker mig själv på ett gym tillsammans med andra äckliga människor i kläder där min fitta ser ut som ett XXLkorvbröd och könssvetttsstanken följer mig där jag går runt och sippar i en SATS flaska och fiser när jag gör riktigt jobbiga övningar och sitter och låter som att jag skiter terrakottakrukor i en roddmaskin? Ja faktiskt, jag betalar dessutom 500 spänn i månaden för helvetet.

10. Om Fritidsresor ringde och sa att de bjuckar på valfri resa, vart reser du då?Jag hatar att resa. Det är det värsta jag vet. Min man älskar att resa så han envisas med att bjuda mig på resor då och då.Vår bröllopsresa var dom värsta 5 dagarna i mitt liv. Jag ser resandet som ett nödvändigt ont med chans till riktigt jävla bra shopping. Så svaret på frågan blir New York.

11. Läppstift eller läppglans? Läppstift så länge du inte ska ge en blöt och slafsig avsugning, då är läppglans bättre. Men med läppglans kan kuken liksom haka upp sig lite på läpparna. Svårt att förklara, men jag tror alla känner till fenomenet.

/Sessan

Bilden är från min bröllopsresa, den enda utan ansikte.Jag fotar min fantastiska gravidmage.

Ett svar to “utm.”

  1. Matte Says:

    Skit fina lökar

Kommentera

