lite lojt

Scenen i ”Black Jack” när busstönten säger att ”vet du, ibland önskar jag att jag var som Tommy” och Helena Bergström säger ”Näe vet du vad, det önskar inte jag”

Den scenen spelas i mitt huvud när jag ska blogga och jag tänker att ibland önskar jag att jag var som Monkan och Siv och Betty och Kerstin och Maggan och så kommer Thomas ”Tranan” Tranströmer och säger ”näe vet du vad det önskar inte jag”

 

😦

 

/Sessan, den lilla dummisen

Ett svar to “lite lojt”

  1. Siv Says:

    Näe vet du vad, det önskar INTE jag. Du är som ritalinet i mitt morgonkaffe.

Kommentera

