dom killar jag hatar.

Det finns en sorts män som provocerar mig oerhört mycket. Det är män som vill att tjejer ska se naturliga ut. Som ska se hälsosamma ut. Lagom kurviga. Inte för smala, inte för tjocka, men ändå lite vältränade.

Dom ska inte ha för mycket smink, dom ska inte ha för färgat hår. Det ska ju vara färgat och slingat för 2000 kr i månaden så klart, men de ska se naturligt ut.Dom ska inte vara för tysta, och inte för högljudda.

 Dom ska inte röka eller snusa, dom ska inte dricka sig för fulla Dom ska inte klä sig osexigt och tråkigt, men absolut inte slampigt och billigt. Dom ska inte vara osminkade, men självklart inte för sminkade.

 

Fy fan för sånna killar. Ni är så jävla dumma i huvudet.Vet ni det? Jag hatar er!!!

mvh Sessan

 

 

Image

13 svar to “dom killar jag hatar.”

  1. Fatta att saker alltid har två sidor Says:

    Och en man ska vara:
    Snygg.
    Charmig.
    Ekonomiskt framgångsrik.
    En omtänksam lyssnare.
    Humoristisk.
    Lång.
    God kondition.
    Händig.
    Stark.
    Öm.
    Klär sig snyggt.
    Uppskattar de mer eleganta föremålen.
    Full av romatiska överraskningar.
    En uppfinnigsrik, romantisk älskare.
    Osv.

  2. Anna Says:

    Jag älskar det här partyt.

  3. Siv Says:

    Hatar: ”jag vill ha en tjej som är snygg i mjukisbyxor och hästsvans”. Det säger så mycket äckligt.

  4. Frida Says:

    Mitt i prick!

  5. ”jag får inte klippa mig för min kille” « När du inte orkar ringa en vän Says:

    […] för övrigt provocerande bloggen Kvinnopartaj. In och läs. Like this:GillaBli först att gilla denna post. Detta inlägg postades fredag, 27 […]

  6. hejsonja Says:

    Jag är typ en sån tjej. Killar vill ligga med mig – och gifta sig.

  7. kvinnopartaj Says:

    Nej, det är du inte.

Kommentera

