Saker dom inte säger på mvc

OBS! Följande inlägg kan uppfattas som abortpropaganda. Känsliga läsare varnas.

1. Det här med att klippa page när man är på väg att gaina 25 kg. Jag gick också på den, och vår kurdiska städerska (på jobbet, inte hemma) förklarade att det var micke, micke dåli tur. Micke dåli. Ja ba HAHA ja du är för härlig, ditt lilla orientaliska vidskepliga skrälle… och sen ett kvarts ton senare: ahaa. Du tänkte så.

2. Gravid på sommaren? Ååh jackpot! Du behöver inte köpa en Tenson-parkas i strl XXL för att hålla dig varm utan får gå runt med dina 105 kg i skira små tygstycken och bara stråla, och tänk sen när barnet kommer, vad härligt det blir att bara kunna ligga i skuggan och mysa… För att inte tala om hur praktiskt det blir vid måltiderna, när du kan nypa fast servetten under de mjölkstinna juvren.

Ja, de missade säkert att säga en hel massa annat också, men nu fick jag ett återfall av mina posttraumatiska stressymptom, så jag måste gå och hyperventilera lite.

Tjingeling! /Maggan

12 svar to “Saker dom inte säger på mvc”

  1. Mikebike Says:

    Hej! Nu har jag läst ett gäng inlägg här och alltså, fy fan vad jag älskar den här bloggen. Rent instinktivt. Den bästa jag kommit över på länge.

  2. Siv Says:

    Äntligen!

  3. Mikebike Says:

    Haha, vaddå?

  4. Siv Says:

    Jamen att du kom hit! ”välkommen” låter så klent.

  5. Mikebike Says:

    Tack! Nu ska jag läsa allt.

  6. kvinnopartaj Says:

    Maggan, jag älskar dina bröst.

  7. Maggan Says:

    Visst vill man bara in där och rota?

  8. Clementine Says:

    Är stuvningen gjord på bröstmjölk? Lite sött för min smak, men om man kör ner lite muskot kanske… Di där bröna känner jag igen på miiiils avstånd. (Skit, Skjut, Blodfittifan.)

  9. Maggan Says:

    Brö…dena. Gud den hade jag glömt.

  10. Mård Says:

    ”ahaa. Du tänkte så.” <– hahaha!

Kommentera

