kändisar jag inte gillar

Här kommer en lista på kändisar som jag inte gillar:

Gry Forsell. För att hon skrattar som en utvecklingsstörd på Big Brother live och hon var elak mot mig en gång.

Malou von Sivers. För att hon är sjukt oproffsig och jävligt rasistisk.

Lennart Hellsing. Nä jag bara skoja.

Anders Borg. För att han har hästsvans. Sök en roll i Sons of Anarcy för i helvete.

Carina Berg, för att hon inte använder sin hjärna och humor och istället spelar teater i ”Berg flyttar in” och bara är pinsam.

Claes af Geigerstam. Dels för att han är så töntig, och dels för att han tror att nån blir impad när han pratar jättefort. Kan än i dag fundera på vad han gjorde i Idoljuryn?

 

/Sessan. Snart en kändis som folk antingen kommer hata eller älska. Sån är jag. Skoja. Hatar folk som säger så om sig själva.

3 svar to “kändisar jag inte gillar”

  1. fifiskirt Says:

    Jag gillar inte heller Gry Forsell, men anledningen är att min familj tycker att jag är lik henne.

  2. Wieńce Says:

    Wieńce

    kändisar jag inte gillar | kvinnopartaj

  3. wp plugin seam less secure Says:

    My partner and I stumbled over here by a different web address and thought I may as well check things out.
    I like what I see so now i’m following you. Look forward to looking over your web page for a second time.

Kommentera

