Överlevnadstips och länkkärlek

På förekommen anledning vill jag dela med mig av mina bästa bakistips. För att bäst undslippa den förlamande ångest som ett vininducerat infall kan resultera i dagen efter så krävs krafttag. Mot den svullna tungan, mot skammen och mot känslan av förruttnelse som pyr under huden.

Drick surt. Orangina är min favorit. Fräter hål på den flottiga hinnan av lotionen Mild Mental Retardation som masserats in över såväl kropp som själ.

Ät flott. Fettmolekylerna absorberar alla gifter och internaliserade synder. Ger också ett schysst glätthet till tarmen som är mycket gynnsam när fekalierna luktar ond bråd död.

Ha sex. Aldrig är jag så sugen på att gnida som dagen efter. När kroppen tror sig vara döende kommer de evolutionära krafterna till sin rätt – FORTPLANTA DIG! skriker de. Ba ”okejrå”.

Så idag har jag hinkat citronfanta, ätit en risotto bestående av 85% parmesan och idkat självgnugg på personaltoaletten. Och till min och äggstockarnas stora glädje fick även fåfängan sig en skillad smekning idag. Mikebike skriver urfint om KP, och Josefine likaså. Att rara Hanna länkar var också som ett tryck på den lilla glädjeknappen.

3 svar to “Överlevnadstips och länkkärlek”

  1. Maggan Says:

    Och här! Vi glömde den här! Stort tack.
    http://jagharintebaraenhund.wordpress.com/2012/04/23/gor-inget-vettigt-lamna-inte-huset-tank-inte-ens-tanken/

  2. Josefine Says:

    Snart tar ni över världen. Jag känner det på mig.

Kommentera

