hunterstövlar är den nya svastikan

AAAHHHGgaahaaaaa!!!!!!!

 

Leila Lindholm i ett par lila Hunterstövlar drar upp grönsaker ur landet och ..jag mår illa, jag vill dö, jag vill gå ut på myren och ta bort mig själv för att citera Sveriges roligaste man.

Jag vill döhöhöhööööööö. DÖ!

 

/Sessan

4 svar to “hunterstövlar är den nya svastikan”

  1. line Says:

    Äntligen någon som blir gahhhhh lika mkt som jag på det stirrögda monstret. Ysch. Hon är fluffig och krispig på samma gång. Sveriges enda kvinna som aktivt försöker efterlikna något av sina bakverk. Och lyckas…j**la cupkake

  2. Clementine Says:

    Haha! Jag har följt Leila sen hon startade för hundra år sen, baka kan hon, men jävlar vad påklistrat och krystat det var i de första avsnitten! Saliverade och skrattade på samma gång. Det är fan inte många människor som lyckas mana fram den reaktionen hos mig. Har ingen tv (downshiftar :)) men jag antar att hon har blivit lite mer säker i rutan? Eller?

  3. Anonym Says:

    En kompis till mig bodde i samma trappuppgång som Leila och hon höll tydligen hela huset i skräck. Var helt vansinnigt otrevlig och skrikig. Skällde och ryade. Ingen frosting där inte.

  4. soffan Says:

    *applåd*

Kommentera

