Meh guvadu är pryyyd!

Middagssällskapet igår bestod av min snubbes chef med tillhörande maka och eftersom vi alla har genomgått föräldraskapets vedermödor i några år kom samtalet, som det sig brukar när man inte känner varandra väl, att handla om barn. 

Asåå ja e så glaaaa att jag fick en tjej! sa chefshustrun. 

Nu när hon är tonåring så märks ju våra likheter så väl! sa chefshustrun. Vi kan liksom TA på dem. De är så uppenbara. Vi kan jämföra och liksom verkligen GOTTA oss i våra likheter, om du fattar asså? sa chefshustrun. 

Sånt som ni pojkmorsor aldrig kommer få uppleva, helt enkelt asså! sa chefshustrun.

Så nu har jag ringt soc och gjort en orosanmälan. Ni kan kalla mig pryd och allt sånt, men jag tycker inte att det passar sig att en mamma sitter och studerar sin dotters kön och livmoder och äggstockar.Att de tar på varandras tuttar? Att de gottar sig i muffarna?

Nej, det kommer jag aldrig att uppleva med min son. Tacka fan för det, det gick ju inte så jävla bra för Oidipus.  

/Betty

4 svar to “Meh guvadu är pryyyd!”

  1. Lilla Mysan Says:

    Hahaha! Ni är så skönt jävla sjuka, hela gänget! Man bara måste älska er! Och med man menar jag jag, men jag är ingen man, så i fortsättningen ska jag skriva jag. Okej?! Okej.

  2. Siv Says:

    Du får kalla dig precis vad du vill och som ligger lent på läppen. Jag brukar till exempel kalla mig för Lilla hjärtat. ”Nu ska Lilla hjärtat ta lite kaffe, kan jag fresta någon med en Wiener melange?” till exempel.

  3. Johanna Says:

    HAHA!

  4. tiffany engagement rings review Says:

    Wow! Thank you! I permanently needed to write on my blog something like that. Can I take a part of your post to my website?

Kommentera

