Systerskapet

Detta att dricka alkohol och blogga är en jättebra idé. Det kan Sivan gå i god för (här hade jag kunnat inflika en länk om inte Sivan fått kalla fötter och dratt tillbaka sin alkoläskstinkande hyllning till allt och alla).
Nu är det min tur att ta bladet från munnen och kräkas ur mig det som faller mig in.
Det jag bjuder på är inga pinsamma sanningar, inget skitsnack om diverse andra bloggare. Det jag vill använda tiden på kollektivtrafiken till är kärlek. I sin renaste form.
Betty, Sessan, Monika, Maggan och Siv, jag älskar er! Ni är så jävla grymma och ni ger mig kraft och styrka. Jag tror inte ni (som läser) fattar vilka grymma kvinnor ni har att göra med. Så jävla mycket awesomeness att jag blir knäsvag. Intelligenta, snygga (nog så viktigt att ha nåt rart att titta på), feministiska och alltid en ishacka redo!
Fyfan, jag är så jävla privilegerad.
/Kerstin

2 svar to “Systerskapet”

  1. kvinnopartaj Says:

    Ja, vi är faktiskt grymma. Mer än någon någonsin kan ana.

  2. Siv Says:

    Äsch.

Kommentera

