Jag älskar henne såhåhåhhååååå!

Superjournalisten Tilde De Paula ”intervjuar” Carin Götblad.

Jag dör vilken underbar människa hon är.Carin alltså, inte spanjorskan med 56 oäkta barn Tilde.

Min kärlek till henne bara växer och växer. Varför är hon inte min mamma? Varför är hon inte justitieminister? Varför är hon inte jämställdhetsminister? Varför är hon inte statsminister? Varför är hon inte president of the fucking world?

Image

Carin Götblad, om du läser det här, kvinnopartaj loves you! Lycka till med nya jobbet.

/Sessan

7 svar to “Jag älskar henne såhåhåhhååååå!”

  1. Siv Says:

    Ja, jaa!

  2. Margherita Says:

    Meneh!
    Vill ju läsa intervjun! Länkarå!

  3. Ann-Katrin Says:

    Bra att lyfta fram starka kvinnor. Kommentaren om Tilde var onödig dock och underminerar

  4. Anna Says:

    Underminerar vad…?

  5. Ann-Katrin Says:

    Kvinnor. Trodde vi var starka ihop. Utan att behöva sparka på varandra. Det finns andra som gör det så bra. Men jag kan ha missuppfattat vad ni vill med bloggen.

    • Kvinnopartaj Says:

      Ja det har du kanske. Vi skrattar åt de vi tycker är roliga och retar oss på de vi tycker är rubbade. Oavsett kön.

    • sessan Says:

      Jag personligen är ingen som håller kön om ryggen. Inte heller sparkar jag på folk.

Kommentera

