”ursäkta herr rektor, men jag har ett sånt vansinnigt tryck i trosan”

Det är för lite objektifiering på det här knastertorra jävla skitpartajet. Är fan svinsur. Försökte nyss googla ”sexiest men” men fick bara upp en ruta där det stod att filtret var anpassat efter förmodad lämplighet för underåriga och att jag skulle kontakta ledningen för att överklaga. GAAH! Jävla skitskola. Präktiga små pruttungar.

Fick direktgoogla den ende hete mannen jag kom på då min hjärna är helt blockad av hormoner relaterade till ilska och reproduktion.

Image

Vilka finns det fler? Hjälp mig för faen!

So long, Siv

20 svar to “”ursäkta herr rektor, men jag har ett sånt vansinnigt tryck i trosan””

  1. Sessan Says:

    Rolf Lassgård. Bara.

  2. Betty Says:

    Välrakade asavampyrer får det väl alltid att flöda?

  3. Ida-M Says:

    Japansk rockstjärna vid namn Gackt och en koreansk skådespelare med namnet Kim Jae Wook är alltid träffsäkra kort för mig iaf.

  4. Clementine Says:

    Eddie Izzard.

  5. kvinnopartaj Says:

    Jim Caviezel i Den tunna röda linjen. /Maggan

  6. Mikebike Says:

    Men HALLÅÅÅÅE? Hört talas om Lasse Kronèr eller?

  7. Siv Says:

    Fy faaan. Hellre uppstagat veckogammalt lik.

  8. Johanna Says:

    Sven Wollter!!! Sveriges Sean Connery. De grå tinningarnas charm och sånt trams. Bra skägg säger jag.

  9. Anna Says:

    James Spader såklart, alltid. (Inte nutida då kanske men det fattar ju alla)

  10. Siv Says:

    Kärran går igång på sotare. Hon bangar nog inte Alfred…

  11. Linda Says:

    Dagens objektifiering får jag alltid via maleobjects.tumblr.com. Just sayin.

  12. Siv Says:

    DET VAR EN SOM RUNKADE!!

    *sitter på jobbet och bokmärker*

    Tack!

Kommentera

