Frågestund!

Kan vi inte ha en frågestund? Jag vill SÅ GÄRNA ha en frågestund. Har varit min dröm sedan jag insåg att VJ på MTV var kört för nu.

Snälla gör nu Siffsi lite lycklig och krysta fram ett par frågor. Ni behöver inte vara ett dugg intresserade av svaren. Se det som ett stycke välgörenhet denna hemska morgon då män har klivit på mig, krockat med mig FYRA gånger pga ”oj, såg dig inte”. Symboliken i den va.

I alla fall. Alldeles för privata frågor (det här med ”personligt” är ju faktiskt bara för töntar och massmördare), Kära Bullen-frågor och existensiella dilemman är varmt välkomna. Tror bannemej vi har representanter från precis alla områden av vikt för ett värdigt och innehållsrikt liv här på KP.  Passa på!

So long, Siv

14 svar to “Frågestund!”

  1. Anonym Says:

    Är det sant att en av er är AMO?

    • Saga Says:

      Oj, gick lite fort…har också hört att nån av er är Katta Kvack?Varför är ni anonyma?

  2. Siv Says:

    Det där är ju lite av en tolkningsfråga, ”sanningen är subjektiv” och kristaller helar bara man tror osv.

    Men så vitt jag vet är det ingen som kallar sig varken Katta eller AMO som har tillgång till inlogg.

  3. Amanda (Alla har en bok) Says:

    Fråga: Vad ska man ha för skor på sig egentligen, och varför? tACK PÅ FÖRHAND! (oj caps lock)

  4. Siv Says:

    Hej Amanda!

    Tack för din högste relevanta fråga. På ämnet har bred research gjorts och detta har vi vaskat fram:

    Man ska ha hög klack för att ”för lång för att könsbestämmas” är KP’s tolkning av hen-debatten.

    Man ska ha slingback och öppen tå för att det minskar fotsvett.

    Man ska ha kilklack för att man aldrig lärt sig lärt sig traska i klack utan att se parkinson ut.

    Man ska ha foträta skor för att man ska plocka svamp. Alternativ helst ”tar saken i egna händer”. Och med ”saken” menar vi naturligtvis klittan.

  5. blablaplah Says:

    Hade ni varit lika crazyutflippade om ni inte var anonyma på bloggen?
    Låtsas ni vara normala när ni är ute i verkligheten?
    I vilken film är Rolf Lassgård hetast?
    Vilka har svårast att begripa er crazyutflippadbitch-humor?
    Vad jobbar ni med egentligen?

    • kvinnopartaj Says:

      Nja… 50% av galenskapen kvarstår vid bloggning i eget namn.

      I jobbet lyckas vi hålla god min faktiskt. Men efter 17 är det mysbyxor som åker på. Som för de flesta?

      Sessan får svara på denna. Har inte nått dit ännu.

      Hmm… Folk som gillar Enya och skäms när de bajsar.

      Vi jobbar så inihelvete med allt möjligt. Alla i olika branscher. Är såna där ” superkvinnor” som LD får komplex av. Alltså helt vanliga men envisa och smarta.

    • kvinnopartaj Says:

      Jag kan! Fröken frökenfröken,Tre solar!

      /Mags

    • sessan Says:

      Alla Beckfilmer, Gunvald Larsson, ta mig hååårt!

  6. blablaplah Says:

    Har ni funderat på att arbeta deltid för att vara solidariska med personer som har prestationsångest?

    Angående Roffe, jag var ju tvungen att youtuba lassgård+gunvald, för sådana impulser är ju det som gör mig till … mig. Damn you sessan, damn you.
    AnyHO, Jag hittade ett klipp när Gunvald står i en sjukhuskorridor, iklädd en ljusrosa ‘grötrock’, och skriker i en telefon samtidigt som han bråkar med en Kokonest-sköterska. En rosa grötrock. Och han bar den som ingen annan man kunnat. Ja jäklar i min lilla låda, jag kanske kommer att bli omvänd.
    Damn you sessan, damn you.

  7. formal dresses lafayette la Says:

    Hey there just wanted to give you a quick heads up and let you know a few of the pictures aren’t loading properly. I’m not sure why but I think its a linking issue. I’ve tried it in two different internet browsers and both show the same outcome.

Kommentera

