Så nära att ringa upp och fråga

Med gårdagens inlägg färskt i minnet fick morgonens härskna pålägg mig att återigen minnas en incident jag aldrig kommit till ro med.

20120509-131434.jpg

Jag var rätt ung och hade precis upptäckt hur mycket roligare sexet blev om jag satsade lite mer på njutning istället för att bara anstränga mig för att se het ut ur alla vinklar. Alltså kompletterade jag the peniz action med lite tryck på glädjeknappen.

Varpå killen kom av sig och ba ”eh… Tur för dig att jag inte är muslim…”

Kära parjattar. Vad fan handlade detta om? Att jag hjälpte till att kirra orgasmen? Att jag stank Hooch? Att mitt kön ser ut som en svinsnippa?

Det är ca 700 år sedan och jag undrar fortfarande. Teorier?

So long, Siv

21 svar to “Så nära att ringa upp och fråga”

  1. Benji A. Banan Says:

    Jag har en teori.

  2. Siv Says:

    Men SÄG.

  3. Josefine Says:

    Troligtvis att han var en idiot.

  4. Erik Says:

    Omtolkning (ta den för vad den är): ”Tur för dig att jag är en frigjord svensk som är öppen för att kvinnor tar ansvar för sin egen njutning. Detta i motsats till hur jag föreställer mig muslimer som skulle reagerat negativt, till exempel genom att anmärka på detta.”

    Ett skolboksexempel av projektion alltså.

  5. Anonym fegis Says:

    ”… som skulle reagerat negativt, till exempel genom att TÄLJA AV DIG SKITEN.”

    • Siv Says:

      Aha du tänker så. Så jag borde svarat ”tur för dig att jag inte är judinna” och nypt om myrsloken med ena handen och hållit i nagelsaxen med den andra?

      • Anonym fegis Says:

        Exakt. (Eller ‘tur för DIG att jag inte är en muslim matriarc’ – islam är ju allra gladast i manlig omskärelse, oxå. Statistiskt. Tahara, osv, etc.)

  6. Siv Says:

    Kanske borde förtydliga att det alltså var kompletterande knapptryckningar till standarddefinitionen av samlag.

  7. Siv Says:

    Haha ja jisses. Tur att jag var en upphetsad svensk slampa med händerna fulla och tankarna någon annanstans.

  8. saraellinor Says:

    Eller så var han extremt långsökt och lite korkad.
    Han kanske tänkte på att de flesta muslimer är omskurna. Om din/-a nagel/-ar var i närheten kanske han blev smått skraj för att rispa sin kära glädjestock och fick för sig att läget hade varit värre om det inte vore för hans extra lager hud. Om han nu hade ett sådant?
    Kanske, kanske, kanske.
    Oavsett varför var det en helt störd kommentar.

Kommentera

