Hej Bullen!

Jag är jätteförkyld och har ont i halsen. Jag hörde av någon (läs: min chefs grannes rottweilers tränares älskarinna) att man ska gurgla med sperma för att må bättre. Nu till frågan: min snubbe är också förkyld. Blir jag sjukare då, eller tar bacillerna ut varandra? 

(Ser fram emot att ni filmatiserar den här frågan)

Hälsningar,

Betty! 

2 svar to “Hej Bullen!”

  1. Ia Says:

    Jag satte precis kaffet i näsan.
    Nu är ju inte jag förkyld så jag kan inte svara på om just det hjälpte..

  2. Anonym Says:

    Absolut en film, med Johannes Brost i rollen som Snubben och Bettan spelas av Eva Röse. Tyvärr kan vi inte ha Ernst-Hugo som berättarröst men något ditåt……
    Eller va fan, kör det lite åt solstollarna hållet, för det var ju två sköna snubbar.

Kommentera

