2 par

Vad är det med svenska 30 somthing gifta par med barn i finare förorten att tvångsmässigt gå på promenad på helgen när den ena golfande familjen besöker den andra inredningsintresserade familjen strax innan dom sätter på grillen med sina blonda barn i Buggaboovagn?

 

Fy fan!

 

/Sessan

7 svar to “2 par”

  1. Cicci Says:

    Ah… Hörd!

  2. Katta Kvack Says:

    För att visa upp sin finare förort, så klart.

  3. Kalle Says:

    Oj, så originellt! Gu’ så härligt höhöh, raljera om vita barn och vit medelklass, så spännande! Ge mig mer! Att ingen annan vågar göra det här med sådan finess och skärpa? Suck…

    • Siv Says:

      Jag håller med. Försökte få igenom att vi enbart skulle hata på invandrare och arbetarklass men fick ingen med mig.

    • Clementine Says:

      du är bara avundsjuk.

    • kvinnopartaj Says:

      Vad är det med somaliska familjer som tvångsmssigt måste grilla på Järvafältet innan kvinnorna pga bortskuren klitta haltar hem och gör äckliga vinägerpangkakor och männen spelar fotboll med barnen och…

      Jag är inte nyfiken. Däremot är jag nyfiken på Jossan och Håkan och Elin och Manges TVÅNGSMÄSSIGA promenader.
      /Sessan

Kommentera

