Always look on the bright side of life

Svåhåhåårt värdelös morgon. Har en urvattnad, infertil uppsyn och ett humör därefter. Hatar djur idag pga höll på att krocka med en älg samt måste åka hem för att släppa ut en skitnödig katt. Men på tal om lägre stående varelser så skulle jag vilja tipsa om mitt bästa trix för att ”se saker från den ljusa sidan”. Min återkommande tanke när jag behöver en det-kunde-vara-värre-bitchslap är:

”Tänk om Marcus Birro vore kvinna…!”

Snudda bara vid tanken på vad det den där paranoida ärtan med mer medialt utrymme än någon idiot tidigare i historien hade kunnat innebära för feminismen… Gör det… Du vågar.

IIIIHHHHHUUUÄÄÄ!!

Vidrigt va? Visst känns det lite bättre nu?

*visslar iväg till kaffemaskinen*

So long, Siv

2 svar to “Always look on the bright side of life”

  1. Ia Says:

    HAAAHAHAHAHAAA!!!
    Den behövde jag!

  2. sessan Says:

    Jag vägrar tänka tanken.

Kommentera

