Vilket är erat bästa kändisskvaller?

Vilket är erat bästa kändisskvaller?

Mitt är att Peder Lamm, den förståndshandikappade lilla prinses bor i ett hyreskomplex i Skärholmen. En 80-tals lägenhet med öppen planlösning och plastdörrar.

Eller att Filippa Reinfelt röker.

Det senare vet jag är sant, det där med prinsen och öppen planlösning är kanske bara elakt förtal. Ska kolla på flashback om jag hittar svaret.

/Sessan

22 svar to “Vilket är erat bästa kändisskvaller?”

  1. H Says:

    Anna Skipper (som petar folk i magen för de är tjucka o mobbar dem för allehanda laster) kom rusande på en flygplats på Cypern, tror jag det var, och skrek ÄR DET NÅN SOM HAR EN CIGG??? Roligt.

  2. Sara Says:

    Jag såg ett hemma-hos-reportage i någon inredningstidning, och tyvärr verkar Peder Lamm-skvallret vara falskt. Det var i och för sig några år sedan, men ”kitchig fransk porrklubb” kan väl summera stilen vad jag minns.

  3. Maggan Says:

    En kompis till min makes ex’s kusin har satt på Pernilla Wiberg i prutten. HELT SANT.

  4. Clementine Says:

    Jag har också massa roliga sexhistorier! Jag har tex legat med en kille som jobbade med serien Dawsons Creek, men varken han eller jag är ju kända (vad jag vet och än iaf.). Han var omskuren och visade kort från Katie Holmes födelsedagskalas. Som han hade med sig på Europasemester. Inte top 10 på scoreboarden direkt, men en bra historia. Min kompis har legat med Ebbott, det var längesen, så jag vet inte om han var gift då. Men han gillade att stå naken i motljus. Åh, den kompisen är en guldgruva! Hon har suttit och smekt Mikkey Dees hår, jämfört Carl Einar Häckners frisyr med Robert Wells (han blev inte glad) och fått Annelie Rydés handväska i huvudet. Sen såg hon vid upprepade tillfällen Persbrant och Lena Endre gosa off set under inspelningen av Himlens hjärta. Jag måste fundera vidare!

  5. Siv Says:

    Fan vad jag längtar tills jag dyker upp i en sån här tråd. Kanske ska starta en tråd på Flashback och skriva coolt skvaller om mig själv…

  6. Monica Says:

    Jag har haft en kort romans med Bruno Wintzell, må han vila i frid…

  7. Lina Says:

    Min polare fick klamydia av allas vår Måns mums-mums Zelmerlöw….

  8. Ia Says:

    jag har idiotsäkra källor på att Micke Nyqvist ringt upp en polare (utan någon intimare relation till ovanstående) till källan och runkat i telefonen.

  9. Siv Says:

    Jag har ju redan dragit att prinsessan Lilian brukade nattringa Stenmarck. Har en till men den är så vidrig att jag inte törs.

  10. Veronica Says:

    Måste man ha säkra källor? Gustav Fridolin har varit otrogen mot sin fru med en kompis kompis kompis, typ. Markoolio är tydligen en rätt sliskig typ som stöter på 20-nåntingar. Och Robert Gustavsson ska vara jävligt dryg.

  11. Tearsandpearls Says:

    Jag har en grej jag måste få skriva, om en tjej som har kommenterat här ovanför!! Nämligen Ia! Hon har legat med skådespelaren och musikalartisten Lars Bethke! Ni vet han som var med i serien Tre Kronor, och tex filmen Se upp för dårarna, där han spelade polis! Ia, hehehe…. där fick du!

  12. Ia Says:

    Jo.. det kanske var så att det var en bekant till en av mina bästa polare – men skiiit samma, mitt ego slant lite i behov av att bli lite bekräftat.

    Jag minns inte så mkt av historien pga tid och bortsöpen hjärnsubstans. Men en kock på ett hotell fick äran att se knugen springa med snorren i vädret genom en korridor på jakt efter eh ja.. lyxluder, var det förmodligen.

    Historien är däremot sann.

  13. mayans and 2012 Says:

    Hello, i feel that i noticed you visited my weblog so i came to return the favor?
    .I am attempting to find issues to enhance my website!I guess its adequate
    to make use of a few of your ideas!!

Kommentera

