Om helgen som var ja

Nu ger de här mysplyscharna sken av att hela KP strösslats ut på diverse spaanläggningar under helgen för att ligga och fisa rytmiskt och ba ”mm… downshiftar, finner lugnet, för fin för internett..”. Det var vi ju INTE.
 
Jag till exempel hade särfamiljen på besök och det ungefär dränerade mig fullkomligt. Visst, blod är tjockare än urin men jag sveper hellre en kanna av det sistnämnda än tar emot dem i mitt hem igen. Helrasistiska, halvhomofobiska, tjockhatsprojicerande, otrevliga, lågbegåvade stolpskott. Bingokärringar.
 
De kan gott stanna på den sten de runkades ut för kläckning. Eller så kan de ju anpassa sig till vårt sätt att leva. Det kanske är ok att säga ”negerkärring” bland de vargar de växte upp men så gör vi faktiskt inte här. Nu låter jag kanske lite elitistisk men jag har egentligen ingenting emot lågbegåvade. Jag vill bara inte ha dem i mitt hem.
 
Siv.

6 svar to “Om helgen som var ja”

  1. Maggan Says:

    Men kan ni inte typ låtsas att ni är med i en brittisk naturdokumentär och så lägger nån (=du) speakerröst till alla fasta situationer.

    ”I samband med att kaffet dukas fram lutar sig gruppens hanar tillbaka och diskuterar invandringspolitiken. I sådana här lägen testas gruppdynamiken till sitt yttersta.” [klipp till Siv som häller laktosfri mjölk i huvudet på särfar, comic relief]

  2. Clementine Says:

    Åh, jag glömmer aldrig min exsvärmor och hennes nötbonde. Där blev det nästan mjölkhällning när hon frågade om jag verkligen trodde att det var ekologisk mjölk i de ekologiska mjölkförpackningarna. Och när hon hävdade att köpesallad var jättenyttigt. Eller när hon envisades med att tillrättavisa sladdisens ”r”, trots att jag (språklärarstudenten) påpekade att det inte hjälper att hacka på ungen. Till slut var jag så nära att skrika: ”Ni är förihelvette från Småland! Ingen av er jävla inbreeds kan säga r !”

    • Sessan Says:

      Ahahahahaha!!!!

      • Clementine Says:

        Ok att hon inte kunde säga r, men man hackar fan inte på en 2,5-åring som kan nå översta kryddhyllan i köket på dito sekunder. Senare fick vi rapporter att förskolan inte ville att hon skulle se ”Barda” på tv längre för hon gick lite för Medeltid med pinnar på rasterna. Min slags brutta, iaf när jag slapp uppfostra henne. Förgyllde mitt liv i 3,5 år, till skillnad från resten av den familjen.

  3. Grillfest Says:

    Du beskrev precis Facebooks totala köttsliga kapital, idag värderat till 750 miljarder kronor.

  4. kvinnopartaj Says:

    Och efter 3,5 år tog ormen na?

Kommentera

