Nedräkning: Tisdag

Siv frisyrpanikar och Betty kastar fladdriga outfittor omkring sig och skriker. Maggan har tydligen packat en hel väska tequila och Kärran ligger på salong och ansar muschen. Monica sitter i lotusställning på tunnelbaneperrongen och ”andas ut gäddhänget och in omvärldens skönhet” 

Sessan då? Jomen hon fräser finska svordomar bakom lyckta internetdörrar. Hon är tydligen blockad från Underbara Claras blogg. Inte en kommentar kommer igenom. Inte ens den där näpna där hon på sant UC-vis frågade hur hon kokade sin potatis…

Fortsättning följer.

/Admin

12 svar to “Nedräkning: Tisdag”

  1. Lilla Mysan Says:

    Hahaha! Jag vill OCKSÅ bli blockad från UC. Men det är klart, jag går ju aldrig dit och kollar. Doktorn har sagt att jag måste vara rädd om mitt hjärta och blodtryck och UC ger mig blodstörtning

  2. kvinnopartaj Says:

    Klokt. Smart. KP är inte riktigt där ännu…

    Älskade ditt inlägg om ekologisk mat btw.

    /Siv

  3. Clementine Says:

    Yippie! Tycker att ni ska fira lite extra i helgen!

  4. Lilla Mysan Says:

    Äsch då *rodnar*

  5. Clementine Says:

    Förresten, var det Stroganoff-inlägget? 😉

  6. kvinnopartaj Says:

    Jag tror det, ja.

  7. Anna Says:

    Åh, jag vill så gärna veta vad hon skrev för att bli blockad, haha!

  8. kvinnopartaj Says:

    Sessan?! Det var väl bara typ ”åh hur gör du när du kokar potatis till stroganoffen?”.

  9. Anna Says:

    Ok, men vadå, blev hon blockad för det hon skrivit här tidigare då alltså?

  10. sessan Says:

    Jag skrev bara: säger du a får du säga b. Hur gör du med potatisen/riset? Kokar?

    • Clementine Says:

      Du kanske kan få reda på det på nästa Bloggforum? För 350 spänn. Eller köpa kokboken som förmodligen kommer lagom till sommaren.

  11. cute semi formal dresses Says:

    Some readers might think there is a lot of information to digest in this article. I think it’s so clear and well formatted that it’s easy to read and digest. This writing is nicely done.

Kommentera

