Nämen det här får ni bara inte missa

Nämen det här får ni bara inte missa

Sex hysteriska småbarnsmorsor som planerar festen på lördag. Det här kan bli hur stort som helst, känner jag.

/Mags

6 svar to “Nämen det här får ni bara inte missa”

  1. Clementine Says:

    Pommes pinns. Jag ska sympatiäta sådana i min ensamhet på lördag. *snyftning*

  2. adrenalin Says:

    Tycker ni ska starta en klubb så att vi andra, bittra och avundsjuka också får vara med och festa!

    • Siv Says:

      Ja, adrenalin! Jag vill bli full med dig!

    • Maggan Says:

      Haha Kärran, Clem och jag snackade faktiskt om det när vi sågs. En gerillaklubb, som ingen vet var den slår till nästa gång, men ”ryktet gör gällande att det blir i Sundsvall i januari”. Den typen. Bara word-of-mouth-marknadsföring, hemliga lösenord för att släppas in, ansiktsmasker delas ut i garderoben…

  3. adrenalin Says:

    Nu blir jag lycklig! Jag vill bli full med er, dig speciellt Siv! Jag träffade en kompis häromdagen som hade en tatuering som gjorde att hon fick går in på en viss klubb gratis. Kopierar detta, jag gaddar mig lätt för att få gå på er klubb och bli full!

  4. Monica Says:

    Åååh adrenalin!!!

Kommentera

