Alla har vi våra sätt att förbereda oss.

Ja, de andra rakar, ansar, röker och chansar. Jag letar frenetiskt efter ett par gördeltrosor som är sexiga. Lite spets över naveln sådär. Lite rajtan tajtan över valkarna! Visserligen ska väl ingen av de andra gräva bland mina volanger, men Monica har ju hotat med skattjakt (jag skriver hotat, men jag är väldigt väldigt exalterad) och jag tänker att alla sätt är bra utom de dåliga. Måste jag strippa så gör jag det hellre med dallret inpetat i ett par snygga trosor än i ett par som får valfri gammelmormors gamla menstrosor från 40-talet att se sexiga ut. 

Sessan har förresten gått på som en galning om det däringa Familjeliv, där hon tydligen tillbringade sina glansdagar med att provocera genom att kalla sina ungar för mongon ibland. Hon kan fortfarande brista ut i gapskratt när hon tänker på hur en kvinna tydligen fick värkar två månader för tidigt när hon insåg att Sessan inte skämtade. 

Så jag tänkte att jag skulle prova på, och vad passar bättre än att stämma av den moraliska kompassen inför KP Pingst? Vad ÄR det egentligen Monica har tänkt att vi ska göra? Och FÅR man göra sånt när man har en snubbe och är närmre 40 än 20?

Image

 

Sånt jäkla litet troll jag är. ”Vill inte” göra sakerna. Ha ha hi hi ho ho, släng dig i väggen Betnér, för här har du en som skämtar till det! 

/Betty

6 svar to “Alla har vi våra sätt att förbereda oss.”

  1. Kerstin Says:

    Hade man mens på 40-talet? Tveksamt.

  2. Anna Says:

    Haha åh gud vad roligt med svaren som kommit hittills!

    ”Precis, min tanke var .. ”åå dumma 18åringar” (hoppas dom inte är äldre, gud så barnsligt). Gå ut och ät en god bit mat och umgås på ett normalt och vuxet sätt istället. ”

  3. Maggan Says:

    Ååh jag känner mig helt våldtagen i ögat av FL:s läsare. Tur att det inte räknas som otrohet. Betty, du får göra en sammanställning av de roligaste svaren, för jag kan inte besöka det stället igen, hemskt ledsen.

  4. Colombialiv Says:

    Hahahahaha!

  5. Grillfest Says:

    ”Lite som att sköta gamlingars intimhygien på ålderdomshemmet.”

    Låter som en rolig fest🙂

    Det är fan obetalbart

  6. Lida Sicovit Says:

    Jag har av misstag hamnat på Familjeliv vid något tillfälle för kanske ett år sedan, och har inte riktigt återhämtat mig ännu. Men det här… Underbart! TACK!

Kommentera

