Fråga

Har ni hittat er g-punkt?

6 svar to “Fråga”

  1. Monica Says:

    Vem är det som klampar in på min skattjakt?!

  2. Kerstin Says:

    Tihi det var lilla jag det. ”Tyst min mun så får du socker”.

  3. halvbonden Says:

    Ja!

  4. sessan Says:

    Ungefär vart tionde samlag får jag en ”sån upplevelse”.
    Lilla läderpärlan är ingen gepungt va?

  5. Lilla Mysan Says:

    Åhå, det har tittats på Kunskapskanalen?! Jag är fortfarande fascinerad över hur sexualiteten och kvinnors orgasmer problematiserats. Äh, problematiseras!

Kommentera

