Fint skare va

De andra kallar mig för gidd mischelin-horan och det kan man ju fnissa åt om man är på det humöret. Men jag tycker att man faktiskt ska unna sig av ”livets goda”. Och en fröjd för ögat får själen att växa, som Engla brukar säga.

Därför har jag ägnat morgonen åt att koordinera mina onämnbara och kreerat en gåva av yttersta lyx och skönhet. Klart pärlemorflickorna mina ska ha rosa champange! Här spar vi inte på krutet.

20120526-120341.jpg

Älskar champagne. Och prinsesslipad cubic zirkonia.

So long, Snobb-Siv

Kommentera

