Jaha, så var KP över för den här gången och jag ligger med händerna innanför trosan och ”myser”, varvar överblivna pomme pinnes med avslaget groggvirke och tänker på mina fina parjattar som var överallt igår. Bokstavligt talat.

Kvällens höjdpungt var när Kärran efter att ha stått och pulat med sitt hår i ungefär ett dygn och flätat och fixat och resonerat och funderat kommer nerspringande barfota och skrikende med håret i vad jag skulle säga är en förfulad variant av en UC-knut och sminket på sniskan. Då höll jag på att kissa på mig av skratt.

Och så var det fantastiskt att få träffa Maggan och hålla henne kring hennes lilla lilla getingmidja.

Kommer inte på nån bra avslutning på det här. Orkar inte.

/Sessan

Ett svar to “”

  1. kvinnopartaj Says:

    Nerspringande till taxin. Barfota och helt vansinnig.

Kommentera

