En fråga om liv och död

Ja det är jättegulligt med nakna barn. I de allra flesta fall.

Men. När jag sitter nedtvingad på playan så är den medhavda Ballerina-kakan det enda chokladhål jag vill se. Fasar för att lyfta blicken och stirra rakt in i lille Petters sandiga daimkryss när han böjer sig fram för att gräva vallgrav. Och detta, mina vänner, kan få ödesdigra konsekvenser vid strömt vatten. För såväl mina tolv simmande barn som andra nakenfisar som konstant har en hand i stjärteriet.

Det har INGET med sexualisering att göra så släpp den slappa. Men att bli konstant påmind om våra sunkigaste kroppsöppningars mest oaptitliga funktioner är salt i såren på de som redan kämpar med att inte begå Halkidiki med plastbesticken.

Så. Vänligen skyl även barnens nedre kroppsöppningar. Vill man låta huden andas finns det ju stringbikinisar att tillgå.

So long, Siv

6 svar to “En fråga om liv och död”

  1. Sessan Says:

    Jag tycker det är jätteroligt att vi hade det här på agendan i lördags och sen är det första jag ser på söndagen när jag går ut en naken jävla unge på gräsmattan utanför.

  2. Lady Dahmer (@ladydahmer) Says:

    Asså, lycka till att få mina ungar att ha på sig kläder när de inte vill ha kläder på sig. På badplatser har det alltid varit omöjligt att få dem att ens ha ett par badbrallor på sig. ”Blött!” vrålar de. HAHAHA

    Jaja.

  3. Sessan Says:

    Jag brukar bara sjungskrikavråla Snaps gamla hit ”Iv´e got the power, tudududud du I´ve got the power” och klä på/borsta/lägga/tvätta dom.

  4. Sessan Says:

    Sen är det ju inte så bra att ha blöta badkläder pga UVI-risk osv, så torra underkläder är asbra att ha med på stranden.

  5. kvinnopartaj Says:

    […] gemensamt med damen jag vikarierar för. Furstendömet Monaco hade till exempel säkerligen gett Siv motjuck åberopandes artikel 9 i FN:s barnkonvention, ”Ett barns anal ska inte skylas mot dess vilja, […]

Kommentera

