Kakkajo

Jonas den jävla idioten:

”come along now  come along with me, come along now come along with me” hörs på radion.

-”Kakkajo”

jag: ”vad sa du?”

Jonas: ”Kakkajo”

Jag: ”vad är det?”

Jonas: ”hette hon inte det, hon som sjöng den?”

jag: ”eh…nej, hon hette Titiyo”

Jag kunde ju inte lämna honom på hans egen födelsedag. Piss.

4 svar to “Kakkajo”

  1. Katta kvack Says:

    ha ha ha. Men ge inte upp, det finns en morgondag…

  2. kvinnopartaj Says:

    Inte för honom.

  3. Gustav Says:

    påminner om: http://www.youtube.com/watch?v=lgcHM5PCEg4

  4. Ida Says:

    Påminner om min pojkvän…

Kommentera

