reminder

Vill bara förtydliga att jag fortfarande hatar Underbara Claras kommentatorer jättemycket och tycker att dom är helt jävla dumma i huvet.

Tycker dock att det är skönt att underbara Clara inte skriver så himla mycket om underbara Bertil. Sjukt ointresserad av andras barn.

 

4 svar to “reminder”

  1. Clementine Says:

    De är just nu uppe i 216 uppfostrande kommentarer till det redan nog så uppfostrande inlägget om att recensera andras kläder/utseende. *gäspar*

  2. Sara Says:

    Alltså….sen jag av någon anledning trillade över länken till inlägget om menskopptraumat (och hulk-skrattade så jag grinade) har jag följt er å ni är tamejfanken bland det bästa jag läst på länge. Och ni skriver inte bara underbart, ni verkar vara det också. Tänk den som mött er på er girls-night-out, ni hade fått pris av mig…

    Fortsätt fortsätt. Pöss å kram

Kommentera

