Slid-Siv

Denna vår har jag förärats tre saftiga span som får mig att anta en lobotomerads ansiktsmimik så fort de befinner sig inom replängds avstånd. Åh fan, tänker ni. Snopp-Siv har vårkänslor. Ovanligt.

Men då vill jag tillägga att två av dessa tre är snopplösa! Och då menar jag inte kastrerade, som kanske vore det rimligaste. Utan quinnor.

Det här gör mig på oerhört gott humör. Ty jag läste en gång statistiken kring hur gifta kvinnor mår sämre än ogifta. Och att det är tvärtom för männen. Och att de gifta kvinnorna bara mår sämre i relationer med män, ty gifta lesbiska mår finfint serru. Ända sedan dess har jag känt mig lite lockad och lurad av snabeln.

Ah det känns så hoppfullt! Jag hoppas kunna ge min terapeut fingret till hösten.

So long, Siv

Ett svar to “Slid-Siv”

  1. Ia Says:

    byt till min terapeut.
    Senast idag föreslog gubben att jag skulle börja dejta just kvinnor..

Kommentera

