20120601-205635.jpg

Carina här. Stand-in för Monica.

Det första jag vill göra klart för er är att jag har ganska lite gemensamt med damen jag vikarierar för. Furstendömet Monaco hade till exempel säkerligen gett Siv motjuck åberopandes artikel 9 i FN:s barnkonvention, ”Ett barns anal ska inte skylas mot dess vilja, utom när det är för barnets bästa. Barn vars analer är skylda har rätt att exponera dem regelbundet”. Medan jag har rejsat mina ungparjattar efter tankesättet att mamsen kommer alltid älska dem, men resten av världen kan ha svårare att ta sig förbi näspetandet och se deras respektive vajazzlande personligheter.

Det finns ställen där solen faktiskt inte bör skina och det finns lärdomar man kanske ska överväga servera sina ungar explicitt. Dra ej i snoppen när folk ser, ett anus är ett anus oavsett innehavarens ålder och ur ett sådant kommer samma sak som många storbloggar innehåller. För att inte bli alltför metonym har jag valt att målande beskriva det jag menar. Tycker det blev ganska fint!

Nu går vi tillsammans. Han går stadigt, men utomhus håller han gärna handen. Hans lilla hand kring mitt pekfinger. Vi går på besök till grannens rabatt. Tittar på de solgula blommorna. Vi stannar och hälsar på en stor svart katt som kastar sig på rygg och visar magen för oss. Mödosamt promenerar vi till brevlådan och jag lyfter upp honom så att han kan ta tidningen. Ena halvan blåser bort så jag rusar för att sätt ner en fot och få stopp på den. Han hittar en särskilt fin rödaktig sten som han försiktigt plockar upp med tummen och pekfingret. Håller hårt i den. Så tittar han på mig och sträcker fram den. Räcker mig stenen som om det vore en skatt. Vid hängbjörkarna stannar vi till och jag sticker ner ett finger i hans blöja. Jajjemen – bajs. Gnuggar kladdet mellan fingrarna och sätter mot hans näsa. En doft han aldrig känt förut. Lukta, det här är röv.

/C

3 svar to “”

  1. Sessan Says:

    Det här är så roligt och elakt mot underbara Bertil. Men mest roligt.

  2. Grillfest Says:

    Tack UC , jag visste nästan att du var tvungen att ventilera någonstans. Ibland suger livet, så är det bara
    Det är då man har nytta av läsarna som håller en för gud eller??
    Luktar man fortfarande bajs efter 150: du är så duktig,smart och underbar????

  3. Maggie Says:

    Hahaha, men ååååh! Jag skrattar så jag grinar här!

Kommentera

