Kattformade anal beads på Indiska

Ville tipsa. Vet ju att det finns de som gillar att ”pryda” sina boningar med liknande mög. Så användbara! Bara att dra ut ur tvåan vid rätt tillfälle och snärja upp som fekalt doftsatta wunderbaums.

Förstår att Lady Daimer är förtjust. Gillar man fisring på stranden så gillar man nog poopurri på snöre också.

/C-grrrl

20120602-154543.jpg

41 svar to “Kattformade anal beads på Indiska”

  1. Lady Dahmer (@ladydahmer) Says:

    Nej tyvärr. De ska ha fler färger med lite mer orientalisk (vulgär) känsla. Gärna bjällror och flerfärgade pärlor. Rosa katter = not so much my thing serru.

    • Carina Says:

      Nu var ju inte inlägget riktat till dig. ”Serru”.

      • Elle Says:

        Eh, du tycker att LD bör tiga still och ha vett att hålla käft eftersom ni inte talade till henne, utan om henne? OMG.

  2. Lady Dahmer (@ladydahmer) Says:

    fast du nämnde ju mig.

  3. kvinnopartaj Says:

    Var det en halv sån Sessan gick tillbaka med ”för att trådjäveln gick aaav strax före barnkalaset”?

  4. kvinnopartaj Says:

    Traumat som skapade tidernas största katthatare.

  5. Lady Dahmer (@ladydahmer) Says:

    nu ljuger ni. de där kattgirlangerna är nya. Det kan sessan aldrig ha hunnit med.

    mvh hon som letar (samt handlar) i girlangsektionen varje gång hon är på indiska

    • kvinnopartaj Says:

      Aha. Det kanske var julgransbelysningen.

      • Tobias Says:

        Hade hon julgransbelysningen i häcken? Var det en sån där ”sovrumsöveraskning” som aldrig händer mig? Hennes kille kommer hem, så ligger det ett spår av rosblad som leder fram till sovrummet, och där ligger Sessan med julgransljusen i röven?

  6. Lady Dahmer (@ladydahmer) Says:

    allt blir mysigare med ljusslingor. Ja, ni kanske redan har gissat att vi har sådana hängandes lite här och där också.

  7. kvinnopartaj Says:

    Nu blir jag osäker. Kan även ha varit en läragå-vagn.

  8. Katta kvack Says:

    Alltså jag dör av skratt: Tobias kommentar!

  9. Katta kvack Says:

    Hej Kvinnopartaj!

    Får jag be er om två saker?

    1. Fixa så man kan kolla i arkivet. Är för lat för att bläddra mig fram, vill kunna välja månad.

    2. Presentera er igen. För även jag som tycker jag har hyfsad koll på vissa av er blir förvirrad över vem som är vem ibland.

    3. BLI BÄTTRE PÅ ATT SIGNERA ERA INLÄGG. För i helvete.

    Okej, det blev 3 saker, men den sista är inte så mycket en fråga som ett krav.

  10. Julia Says:

    Fnissar halvsovande.

  11. Cikki Says:

    Oj! Jag har aldrig läst eran blogg förut men blev tipsad om att ni är lite översittare och så där ”skönt” mobbande typer. Fy fan vilket tugg ni kör, håller varandra om ryggen och bara öser skit på Lady Dahmer i detta inlägg (har inte läst hela eran blogg så ni kanske har fler underdogs ni sparkar på). Så ”härligt” beteende. Stolta?
    Känner inte dig Carina, och vill nog inte läsa mer skrivet av dig.

    Sicken gemenskap ni försöker skapa, tjoho här mår vi bra?

    • sessan Says:

      Ja vi har underbara Clara också, men det är väl framför allt hennes läsare vi verkligen hatar. Iallafall jag.

    • Carina Says:

      Kan man inte se att det är KUL att tänka anal beads om prydnadsdingelidong så har man nog fullt i häcken av annat. Så jävla förvånad att det blev DETTA inlägg som satte sig på tvären, ha ha!

      • Elle Says:

        Du missar målet rätt rejält nu, det är inte beadsen som folk upprörs över. Det är inte heller bara det här inlägget som är problemet.

  12. Cikki Says:

    Så vad står ni för egentligen. Vad är meningen med bloggen? Kasta lite skit? Bara undrar så jag förstår tugget.

  13. Cikki Says:

    Vilka infantila svar ni ger, diffusa skit svar. Ok, ni står för inget, kastar lite skit och står väl inte för det heller? Då har jag skapat min bild.

  14. Cikki Says:

    Ok, när ni är redo för lite rehab http://www.facebook.com/groups/337573816293216/

    – Ett föränderligt och ombytligt väsen har kvinna alltid varit.

  15. Maggan Says:

    Jag tar mig friheten att citera din egen grupp, så vi alla förstår vad det är du rekommenderar. Du också.

    ”3.Vad gäller bloggar där människor inte sällan attackerar varandra så bör man vara speciellt vaksam och se till så att det faktiskt rör mobbning, inte kritik. [—] Om det är kritik av vad en person gjort eller om det förekommer meningsskiljaktigheter mellan två personer eller grupper: Då ska inte det betraktas som mobbning. Vi ska vara ordentliga och enbart reagera på fall som är uppenbar mobbning.”

  16. Cikki Says:

    Bra där, tyckte ändå att vi kanske kunde göra ett undantag för er.

  17. Cikki Says:

    Eller i alla fall ge er lite uppmärksamhet för det, för ni står ju för det ni skriver. Så då blir det ju bara jag som gör bort mig, no harm done liksom.

  18. Grillfest Says:

    Jag gillar inte kungen. Kungen gillar naket. Alltså gillar jag inte naket. Ja, så får det bli tycker jag.

  19. Anonym Says:

    Vad håller ni på med? Högstadiefasoner hos vuxna människor. Hatar Underbara Claras läsare? Krya på er, ni verkar inte må så bra .

  20. Anonym Says:

    Varför måste ni gå ut med att hata LD och Underbara Clara? Hur är tanken där? Vad är poängen liksom? Är det så ni vill bygga bloggen? Genom att klättra på andra. Ni är ju så pass intelligenta att ni fattar att ni beter er som mobbare, ni är också så pass intelligenta att ni inte behöver klättra på andra. Det bara skriker osäkra tjejer på högstadiet. Så varför håller ni på?

    • sessan Says:

      Jag hatar UC’s läsare och ffa de som kommenterar av en enda anledning: dom verkar helt dumma i huvudet. Jag varken vill eller kan ändra uppfattning där.

Kommentera

