HALT!

Det är skillnad på män man vill bli påsatt av och män man vill sätta på. En jävla skillnad skulle jag vilja säga.

I kategorin ”bli påsatt av”  hittar vi självklart Rolf Lassgård på första plats, tätt följt av den där ärrkoppan Gordon Ramsey.

I kategorin ”sätta på” hittar vi Henrik Dorsin och Anders och Måns (gärna samtidigt)

Men allt detta är ju bara teoretiskt så klart, för i den tredje och tossiga kategorin ”Bli påsatt av och sätta på” hittar vi kanske världens sexigaste man och bästa löver. Min egen man. Min stora kärlek. Ibland känns det som att jag är den enda här i världen som inte vill ligga med andra. Men det känns inte som att jag är den enda som vill ligga med min man. Om man säger så.

 

/Sessan

7 svar to “HALT!”

  1. Benji Says:

    Hammertime!?

    1. Skulle du vilja motivera Henrik Dorsin? Jag har hört detta förut. Men då i ett helt annat sammanhang.

    2. Vill du att Anders&Måns håller käften eller snackar lite ”dirty”?

    3. Hur tänker du Gordon Ramsey? Som ett avsnitt av ”Kitchen nightmares?”, ”Sovrums-mardrömmar?” ”Jesus! Look at this! When was the last time you looked in here!? Aah Jesus, shut down! Someone could have died! It’s like raw chicken!”

    Eller mer ”Masterchef”? Gordon mumsar på medan en tjock tatuerad dåre står bredvid, frustar och delar ut förkläden?

    4. Blev du tänd på Roffe L. innan eller efter han tog av sig skjortan i ”Jägarna”? Nyktert eller hembränt!?

    Herregud, nu får du för fan väldigt gärna utveckla. Jag blev nyfiken och lite till mig här.

  2. Ia Says:

    kategori ett: Persbrandt. Jag är ledsen det är bara så.
    kategori två: Johan Gry. Krockade med honom på bussen förra veckan, höll på att blöt ner sätet.
    kategori tre: en kollega

Kommentera

