Katta Krämade på ”så att säga”

Sessan här. Jag försummar mina tusentals läsare. Det är helt sjukt men jag har ägnat tiden åt mitt arbete och min familj.

Däremot hann jag ta mig till Katta Kvack och desses sinnessjukt generösa sminkfest där man bara fick plocka och plocka och plocka precis vad man ville. Alla andra som var där var antingen helt clueless, tex min dotter och Katta Kacks mamma som stod och pillade på en 14 kr´s ansiktsmask från HM i 5 minuter. Eller så var dom märkesnördar så dom plockade allt som jag inte ville ha. Typ en ögonskugga som såg ut som en handväska från Dior och sånt. Själv kom jag hem med två blytunga kassar med krämer krämer och lite mer krämer. Serum, handkrämer, nattkrämer, ögonkrämer, gelekrämer och underögonenkräm och så klart lite ögonskuggor, naggellack, rouge, mineralpuder, schampoo, Vanish(!) och tvålar. Och en massa annat. Jo, för i helvete, parfymer. Tre stycken. Riktiga parfymer.

Katta Kvack, jag älskar dig för att gjorde mig så jävla lycklig och fick mig att känna mig rik. Idag har jag smort in mig med fina krämer och jag tyckte på allvar att skitmånga killar flirtade på vårdcentralen Krämer är livet. Jag har insett det nu.

TACK! Du är så sjukt generös!

Image

Ett litet axplock av det som stod på handfatet. Heeelt sjukt.

10 svar to “Katta Krämade på ”så att säga””

  1. Clementine Says:

    Avundsjuuuuuuk! Kan inte någon av er börja skönhetsblogga dårå…..Kom igeeeeeeennn! Maggan?

  2. Katta kvack Says:

    Är mycket älskvärd person!

  3. Maggan Says:

    Mahahahahaa! Förlåt, den bara slet sig.

  4. Clementine Says:

    Amen vaddå Maggan! Fan vad taskig du är!

  5. Lady Dahmer (@ladydahmer) Says:

    Älskar krämer, men min hud älskar dem mindre. No poo är det enda som funkar.

    Dock lyxar jag till det med mineraloljefria kroppslotions från lush ibland.

  6. Cornelia och bitterheterna Says:

    Jag vill också gå på sminksafari med dig, Sessan!

Kommentera

