”Kommunism skulle absolut kunna funka i praktiken”

Ovanstående yttrades av en ung och kåt Carina, en på alla sätt blöt augustikväll på en småländsk musikfestival i början på nittiotalet. NARS Orgasm? Öhh nej skammens rodnad trots två decennier mellan mig och incidenten.

Är nyfiken på hur billigt ni sålt era själar för att få mysa lite? Det mest vämjeliga ni sagt eller gjort i hopp om samlag? Hur stora strumpor ni stoppat i bh eller herrtrosa. Delad skämskudde är inte dubbel men däremot till stor glädje (för mig).

/C

24 svar to “”Kommunism skulle absolut kunna funka i praktiken””

  1. Janica Says:

    En gång tog jag hem en kille, satte på en av mina fantastiska blandskivor (det här var låångt innan Spotify) och han blev som förväntat till sig i trasorna. Och sa: ”men asså, jag fattar inte hur du kan ha så bra musiksmak! Du måste ha haft en kille som lärt dig?” jag skäms fortfarande när jag tänker på hur jag ba ”eh, nä…men ska vi gå in sovrummet?” Och det var inte ens bra sex.

  2. sessan Says:

    ”Vi måste säkra existensen av vårt folk och en framtid för våra vita barn”
    Sommaren 95.

  3. Azze Says:

    Skrubbar fortfarande fittan med stålull p.g.a. mitt själshorande. Vill inte ens tänka på det. Men kort, det var en man som inte gillade feminister alls och sympatiserade med SD. En komplett idiot. To my defense så var det mitt av kuksvält skapade tunnelseende som dodgade mig för bitchslappandet hans förbenade idioti annars onekligen hade skakat till mig med. Att jag missade. Brb skrubba..

    • Janica Says:

      Kuksvält är ett allvarligt tillstånd och ikke alls något att skämmas för. Det är ett utbrett syndrom och något samhället bör ta på allvar.

  4. Kerstin Says:

    Alla jävla smil och ”vara en av killarna”-kommentarer jag hävt ur mig för att få ligga.

  5. Carina Says:

    I’m LOVING it!! Mera mera!!!

  6. Ia Says:

    har följt med och spelat boule..

  7. Maggan Says:

    Jag har mest horat för att få kompisar. Kan spy vid tanken på hur mycket röv jag har slickat och skit jag har snackat om andra för att ställa mig in. Åuhää fyfaan.

  8. Katta kvack Says:

    ”Nej, ditt hår ser naturligt blont ut – inte alls kycklingfärgat”

  9. Moas Says:

    ”Det är luuugnt, min kille är på jobbet”

    Stackars lilla gossen (han var tre år yngre och jag var 20) blev för nervös och kunde inte prestera.

    Fjortis? Lite bara.

  10. statusrapport. | Says:

    […] läs och skratta: kvinnopartaj – kommunism skulle absolut funka i praktiken GillaGillaBli först att gilla Det här inlägget postades i Uncategorized av erika. Bokmärk […]

Kommentera

