Would you rather…?

Ligga med en enhörning (och inte få välja vilket horn han använder) eller enbart få läsa Marcus Birro-krönikor resten av livet?

Aldrig mer få klämma en finne eller aldrig mer få prutta?

Raka av dig huvudhåret eller allt annat hår på kroppen, inklusive ögonbryn och plocka ögonfransarna?

Lyssna på Enya dygnet runt eller klippa Leif Loket Olssons tånaglar en gång i veckan?

Aldrig mer få använda internet eller aldrig mer få se på tv/film/nedladdat/bio?

Vara anledningen till att Niotillfem-Sandra blev dumpad eller sno Vargen från Elsa Billgren?

Kunna få orgasm på beställning eller kunna flyga?

Vara känd som ”snyggast i stan” men lukta surströmming eller vara groteskt ful och dofta rosor?

Ha ett BMI på 13 eller 33?

/Betty

Etiketter:

17 svar to “Would you rather…?”

  1. Clementine Says:

    Enhörning, aldrig klämma, bort med huvudhåret, klippa tånaglar (Enya fyfan), sno Vargen, flyga. Internet/film och snygg/ful kan jag inte välja.

  2. Notloveliest Says:

    Jag väljer: enhörning, Aldrig mer prutta, Raka av huvudhåret och klippa Leifs tånaglar, Aldrig använda internet, sno den där vargen, Kunna få orgasm på beställning, vara ful och ha ett
    BMI på 33!

    Men vilken tur att jag är jag ändå!!🙂

  3. sessam Says:

    enhörning, aldrig mer BEHÖVAprutta,raka huvudet, Leif Lokets tånaglar, Inget internet, kunna flyga,lukta illa, BMI på ´33

  4. Sara Says:

    Enhörning, aldrig klämma (har aldrig ens gjort!), raka huvudhåret, klippa Lokets tånaglar, aldrig mer tv, film och så vidare (buhu!), Ludvig, flyga, snyggast i stan men lukta apa, bmi 13.

  5. kvinnopartaj Says:

    • enhörning
    • aldrig klämma
    • allt annat hår på kroppen, har sparat huvudhåret så länge
    • Lokets tår, gärna faktiskt, har en grej för snusk
    • kan ej välja, båda är lika fruktansvärda
    • Vindengate
    • flyga
    • snyggast i stan
    • 13 och sen äta HCHF höhöhööö

    /Carina

  6. Petra Says:

    Jag väljer enhörningen, aldrig klämma, raka av allt annat hår på kroppen (älskar min röda hårman för mycket), Enya, sno Vargen, aldrig mer se film/bio, kunna flyga, snyggast i stan och bmi 13.

  7. elsa Says:

    Jag väljer enhörning, aldrig klämma, raka av huvudhåret, klippa Lokets tår, sno vargen, kunna flyga, vara ful men lukta gott och bmi 13. Kan inte välja mellan internet och film/tv/bio – för hemskt!

  8. Kim Says:

    *Enhörning (vem skulle INTE vilja ha sex med en enhörning liksom?!)
    *Aldrig mer prutta
    *Raka av allt hår på kroppen
    *Enya
    *Aldrig använda internet
    *Sno Vargen (eftersom jag inte har en aning om vem människan är)
    *Kunna flyga
    *Vara snyggast

  9. Anna Says:

    Enhörning, aldrig mer finne, raka av mig huvudhåret, klippa Lokets naglar, aldrig mer tv/film (!! kan knappt tro det själv! men jag väljer det!), sno Vargen, kunna flyga, snygg men lukta illa, BMI på 33 (tänk vad man skulle frysa hela ti’n annars…).

  10. Jojjo (@milda_martha) Says:

    Men alltså BMi 13, på riktigt? Då är man ju typ död!

  11. Janica Says:

    Men usch, nu fick jag en sån där tvångsmässig fantasi om sex med en flygande enhörning till tonerna av Enya… Tack så väldigt mycket.

  12. Anonym Says:

    Sno vargen hon kan ju alltid få en räv av pappa. Haha. Skitdålig.🙂

  13. Carina Says:

    Det är ju FÅ prutta, inte behöva!!!

  14. Halvbonden Says:

    Jag tycker det var rätt lätta val, det ena alternativet i varje val var rätt jobbigt och det andra rätt ok:
    Birro. Gillar honom.
    Prutta. Håller man igen går det bara bakåt i tarmen, inge problem.
    Hår på kroppen. Vad ska man med det till?
    Enya. Visserligen lite -90 men helt ok.
    Tv/film. Vem behöver det när det finns böcker?
    Vet ej innebörden av frågan med Sandra och Vargen.
    Flyga. Orgasm är överskattat, närhet och kärlek är viktigare, plus att jag redan kan få orgasm på beställning, så varför önska sig det?
    Vara ful. Då vet man att den som friar verkligen älskar min person.
    BMI 33. Har du BMI 13 är du i princip färdig för inläggning på anorexiaenheten så nej tack.

  15. tia Says:

    Jag väljer:
    Marcus Birro-krönikor.
    Aldrig mer få klämma en finne
    Raka av mig huvudhåret
    klippa Leif Loket Olssons tånaglar en gång i veckan
    Aldrig mer få använda internet
    sno Vargen från Elsa Billgren
    Kunna få orgasm på beställning
    vara groteskt ful och dofta rosor
    Ha ett BMI på 33

  16. Is Says:

    Ligga med enhörning – vem vill inte ha ett horn i slidan?
    Aldrig mer prutta – klämma finnar är min största hobby
    Väck med kroppshåret -man kan inte få för långt hövvehår
    Klippa Lokets tånaglar – jag klippte mitt ex ibland..
    Aldrig mer se film/tv/etc – självklart val
    Begriper inte innebörden..
    Kunna få orgasm på beställning – drömmer redan att jag flyger på nätterna.
    Dofta rosor – hade ett ragg en gång i gymnasiet som jag dumpade pga hans kroppsdoft
    BMI 13 – men det är en sak mellan mig och min terapeut.

Kommentera

