Man ska unnasä

Hej alla. Siv här. Förlåt frånvaro men jag har ingen 3G-mottagning på jobbet. Inget twittrande, inget bloggande och inget facebookande på betald arbetstid. Fullkomligt vidrigt.

Så när jag inte jobbar skriver jag brev till facket för att de ska ”ta itu med detta inhumana arbetsklimat värdigt en kommunalanställd år 1993”.

Men i alla fall. Funderar på vad man ska okynnesshoppa för skattepengen. Skiter högaktningsfullt i ”en trygg buffert” och varmvattenberedaren har ju lagats med Bamseplåster i tre år så varför bryta en god vana?

Funtar på Orlys hemmakit för gelnaglar. Tankar på den? Andra tips? Ögonfransserum känns också gött. Eller?

So long, Siv

15 svar to “Man ska unnasä”

  1. adrenalin Says:

    Well, själv lät jag färglägga min senaste tatuering för skatteåterbäringen. Tycker det var en fin investering i mig själv sattsäga.

  2. kvinnopartaj Says:

    Varför kan jag aldrig bestämma mig för motiv?!? Blir tokig.

    /Siv

    • Grillfest Says:

      Samma här, eller var den skall sitta rent geografiskt på kroppen.
      Innan de två besluten är tagna så kan det vara vanskligt att öppna spenderbyxorna hos gaddaren.
      Har du geografin klar??

  3. adrenalin Says:

    Hett tips, ankare eller annat sjöfartsmotiv är det här årtiondets tribal, insidan av handleden är periodens svank. Seså, gadda loss nu!

    • Siv Says:

      Det är urfint! Men jag törs inte göra något som känns helrätt. Vet ju hur det blir om några år. *ängslig*

  4. Annika Says:

    Groupon har ju annars erbjudande på bröstförstoring (50%!), det kanske skulle va nåt?

  5. Grillfest Says:

    Vad som helst som sitter nära underlivet och i text eller bild åsyftar detsamma kan ju aldrig bli fel. Typ en svankis med en enkelriktat skylt eller en neråt pil med texten ”free parking” under busken. Det är fan världsklass.

Kommentera

