Sexquiz

Nu festar vi till den här söndagskvällen som man gjorde i min barndoms Byxelkrok på sjuttiotalet – med frågesport! Vinnaren får…vinnaren får… MEN VAD FAN JAG VET INTE!! Skitsamma. Nästa vecka blir temat ”psykiatriska diagnoser inom KP’s ramar” och denna blir det ”Vem gjorde vad i erotikens tecken?”. Nu kör vi:

1) Vilken parjatt red en gång av sin något förvånade husläkare vid ett rutinbesök på vårdcentralen?

2) Vilken parjatt har bonkabonkat med salige Bruno Wintzell? (då var han ännu osalig, eventuellt värt att påpeka för att utesluta ”vissa alternativ”)

3) Vilken parjatt blev nedsprutad av två transvestiter på morgonens första pendeltåg i norrgående riktning?

4) Vilken parjatt fick förbereda barnkalas med en sexleksak på tvären i brunan?

5) Vilken parjatt låg med den betydligt äldre lokala alkisen för att han ”trots att var rätt i het i all misär”?

6) Vilken parjatt är för pryd för att göra något av ovanstående?

Lycka till!

Sport-Siv

26 svar to “Sexquiz”

  1. sessan Says:

    Du har stavat quiz fel samt, vem faaan hade kalas m sned butplug. Det missade jag.

  2. Siv Says:

    Vem sade något om BUTTPLUGG?

  3. Siv Says:

    Vad FAN! Det här skulle bli vår första, någorlunda seriösa, tävling. Som riktiga bloggare har. Nu har du redan gett ett svar.

  4. Clementine Says:

    I ordning: Maggan, Carina-Monica, Sivan, Sessan, Kerstin, Betty?

  5. Frida Says:

    asså, på listan ”topp 5 stora händelser i mitt liv” finner man insnubblandet på denna enastående blogg. jag är frälst!

  6. Annika Says:

    Instämmer med Frida. Denna blogg är det bästa som hänt mig på länge.

  7. blablaplah Says:

    1) Siv
    2) Siv
    3) Siv
    4) Siv
    5) Siv
    6) Inte Siv?

  8. Ia Says:

    ahhh – jag dör!!

  9. Siv Says:

    Åh det är aldrig någon som har en crush på mig! Mycket glad nu.

Kommentera

