Det är dagarna man minns, dagarna man ska njuta av. Dem härliga dagar.

Nyss i detta hem:

Svintrotsig sexårig tjej i ena hörnet.
Svinförbannad mamma med förlamande mensvärk i det andra.

Ur den ena sprutar det ”vill inte” och ”nej”.
Ur den andra sprutar det blod.

På alla sätt och vis lyckas den här kvällen få filmen ”Carrie” att verka prydlig, ren och trevlig.  

9 svar to “Det är dagarna man minns, dagarna man ska njuta av. Dem härliga dagar.”

  1. Maggan Says:

    Jag tycker att det är fantastiskt att vi har synkat våra menscykler trots ett avstånd på 20 mil mellan oss. Kvinnokroppen är sannerligen förunderlig och magisk.

  2. Siv Says:

    JAG HAR OCKSÅ MENS!!

  3. Maggan Says:

    ELEFANTASTISKT!!

  4. Clementine Says:

    jag har ägglossning…

  5. Ia Says:

    jag ska ha mens i övermorgon.

  6. HannaA Says:

    Herrejävlars. Jag fick OCKSÅ mens idag! Och jag surfar ändå bara in här sporadiskt. Där ser man vilken kompetent å magisk kvinnokropp man har. Jag får fasiken tårar i ögena.

  7. Vi fejkar vår egen död, om ni undrar « kvinnopartaj Says:

    […] inte om ni hängde med på årets jesusgrej här nyss? Minst tre parjattar har synkat sina menscykler och blöder just nu ikapp. Obekräftade rykten antyder att vi kan vara fler. Så att om ni som […]

  8. Ia Says:

    Idag kom fittmensen – en dag för tidigt. Min kropp gör allt för att komma ikapp mig.
    Hääv ö hääppi peeeriödd… Maj äääss

  9. david bridal catalog 2012 Says:

    Wika linked to this place…

Kommentera

